Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dumppaisitko miehesi, jos hän pettäisi sinua pikkujouluissa

Vierailija
07.12.2007 |

työkaverin kanssa? vai antaisitko anteeksi? jos teille olisi tulossa lapsikin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka kaikki työkaverinsa ovat miehiä, siltikin.

Vierailija
2/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tositapahtumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pelkkä yksittäinen tapaus niin luultavasti en dumppaisi, mutta syyllistäisin kyllä todella urakalla. Mies saisi ryömiä pitkään...



Pitemmästä suhteesta kyllä jättäisin sen, vaikka kuinka olisin raskaana.

Vierailija
4/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole parhaimmillani yksiavioisena, mutta mieheni on. Olisin vain onnellinen, jos hän kävisi vieraissa, koska silloin voisin itsekin sen hyvällä omallatunnolla tehdä.



Vaikka meillä on onnellinen perhe, niin seksin saralla kaipaisin todella paljon muutakin.

Vierailija
5/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ero tulis heti. Oli sitten pikkujoulu tai ei, työkaveri tai joku muu, niin kerrasta poikki.

Vierailija
6/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu mies ei voi muuttua lasteni isäksi. Yritän pysyä mieheni kanssa yhdessä, vaikka mitä tapahtuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisin jättänyt miehen hetimmiten..nykyään kun on yhteinen lapsi ja asuntolaina,niin pistää vähän miettimään,että kannattaako niin helpolla erota ja heittää kaikki hukkaan jos kyse olisi vain yhdestä pikkujoulupanosta..En kyllä henkilökohtaisesti hyväksy minkäänlaista pettämistä..

Vierailija
8/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse vain yhdestä kerrasta vai huonosta tavasta vai uuden kumppanin etsimisestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti välittömästi!!!

Itse EN Petä ja ei tarvitsisi miehenkään pettää.

Vierailija
10/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pitkä parisuhde takana (16 v.) ja vaikka olemme olleet uskollisia toisillemme tämän ajan, olemme puhuneet asiasta keskenämme, että yksi syrjähyppy puolin tai toisin ei romuttaisi suhdettamme, niin paljon olemme yhdessä kokeneet....mutta toisaalta kumpikaan ei koe tarvetta tuollaiseen eikä kumpikaan usko, että tilaisuuskaan tekee varasta, mutta vannomatta paras ;)



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina avec-juhlia joissa on vaimot/tyttöystävät mukana ja kolmanneksi. ilman minua miehellä EI olisi ylipäätään tuota työpaikkaa =)

Vierailija:


työkaverin kanssa? vai antaisitko anteeksi? jos teille olisi tulossa lapsikin?

Vierailija
12/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se pahalta ja rankalta tuntuu mutta pahimmalta varmaan hänestä itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sen nuorempana tehnytkin. Ei tosin ollut vielä lapsia tms. mutta tekisin uudestaan tässä elämäntilanteessa myös. Mies teki valintansa.

Vierailija
14/24 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti sano, että se olis mitenkään helppo tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alkaisin elää omaa elämääni ja käyttäisin miestä törkeästi lapenhoitajana ja vinguttaisin yhteisen tilimme pankkikorttia säälittä. Enkä minäkään enää uskollisena välttämättä pysyisi...

Vierailija
16/24 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mä en ole parhaimmillani yksiavioisena, mutta mieheni on. Olisin vain onnellinen, jos hän kävisi vieraissa, koska silloin voisin itsekin sen hyvällä omallatunnolla tehdä.

Vaikka meillä on onnellinen perhe, niin seksin saralla kaipaisin todella paljon muutakin.

Vierailija
17/24 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä pettäis ja kenen kanssa, kengän kuvan sais persuuksiin jos niin tekisi.

Vierailija
18/24 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi ajattelen näin, on se, että tuo alempi ketju on mun aloittama..Siis mies rakastui toiseen. Olisipa " mun" miehelläkin ollut vaan yhden illan sekoilu, jota katuis

Vierailija
19/24 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ollut kylläkään pikkujouluista, mutta pettämisestä kumminkin. Yritin tosissani antaa anteeksi, mutta ei siitä enää mitään tullut. Puoltoista vuotta yritin...

Vierailija
20/24 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tilanne on se, että minulla on ollut suhde jo keväästä saakka, joten se olisi ehkä ihan hyvä niin saisin syyn ratkaista tämän sopan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme