Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako Alkon lakko teidän perheenne viikonloppuun?

Vierailija
15.11.2007 |

Entä jos lakko jatkuisi esim. kolme kuukautta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä sellaiset lapsiperheet joihin alkon lakko vaikuttaa :( Jos kerta lapsia tehdään, niin kyllä sitä sitten voidaan ilman alkoholiakin olla! PRKL!

Vierailija
2/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiköhän pärjättäis yksi vuosi ilmankin =) Muuten ei juuri alkossa käydä, ehkä pari pulloa viiniä vuodessa haetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuisi kolme kuukautta, joutuisin miettimään muutaman joululahjan uudelleen (on tarkoitus antaa hyvä viinipullo muutamalle viinin ystävälle), jäisi jouluiset portviinit saamatta - samoin uudenvuoden kuohuvat - ja ristiäisten osalta ei tarvitsisi edes miettiä, tarjotaanko kuohuviiniä vai ei.



Korvattavissa nuo juomat olisivat varmasti joka tilanteessa.

Vierailija
4/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiniä tietty juhlasunnuntaina. Kuitenkin meidän viiniarkku on ihan hyvässä mallissa tällä hetkellä ja väkeviä tuotiin juuri viikko sitten laivalta....

Vierailija
5/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidempi lakko olisi todella huono asia, kun laivoilla ja esim. Tallinnassa niin paljon Alkoa huonommat viinivalikoimat.

Vierailija
6/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koe mitään menettäneeti!

Kaapissa on tosin pullo, korkkaamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasillinen hyvää punkkua silloin tällöin, parempaa ei voisi olla! Eikä varmana lapset kärsi äidin ja isän viinilasillisista, älytön ajatus edes.



Eli jos lakko jatkuisi vaikkapa kuukauden, niin kyllä se harmittaisi. Kaupasta kun ei saa hyviä viinejä.

Vierailija
8/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit totaalilakko, niin harmittaisi ettei saisi punaviiniä, mutta ilmankin pärjätään. Punkkua juomme hyvän ruoan kanssa viikonloppuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinin ja kuoharin ystäviä ollaan mutta ilman näitä ystäviä pärjätään vallan mainiosti vaikka maailmanloppuun asti.

Vierailija
10/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn alkossa ehkä muutaman kerran vuodessa ostamassa viiniä.

Muuten ihan kaupasta saatavat tuotteet riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka sattuisi vieraita tulemaan. Kaupasta saa myös juomaa, jos sitä tarvittaisiin, mutta emme tarvitse.

Vierailija
12/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa. Meni suunnitelmat ihan uusiksi kun piti ryypätä koko viikonloppu. Sain vihdoin lapsenlikan meille v.lopuks ja oltais miehen kanssa oltu ihan änkyrässä sunnuntaihin asti. No, aina ei voi voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole ihmeempiä suunnitelmia, mutta pitempi lakko voisi vaikuttaakin. Meillä on usein tapana laittaa vähän " parempia" illallisia ja kyllä se hyvä viini kruunaa aterian. Mutta toisalta mies on lähdössä reissuun ulkomaille ensi viikonloppuna, joten voisi tietty sieltä sitten vähän varastoon.



Kirkkaita ei juoda just koskaan ja kaljaa saa kaupasta.



Vierailija
14/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ei vaikuttaisi, kun meidän tavallisimmin käyttämä Alko onkin auki! Siellä voi tosin olla jonoa ja tyhjiä hyllyjä, joten sikäli vaikuttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatiin lauantai illaksi lapset hoitoon ja olisin tehnyt illan istujaisiin boolin.

Vierailija
16/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää ettei tullut tuollaisia vastauksia.



Meilläkään ei vaikuta, absolutisteja kun ollaan.



Ap

Vierailija
17/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen messuilla koko viikonlopun ja mies kotona. Toki pitkittyessään voi alkaa vaikuttaa.

Vierailija
18/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan helvetti. Piti olla pikkujoulut lauantaina ja vetää perinteiset ' kerran vuodessa' - perskännit, mitkä ei kyllä miedoilla onnistu.

Blaah. Niin joo kauhistelijoille, olen 19 ja lapseton ;)

Vierailija
19/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan tarvitsemani alkoholin ihan ruokakaupasta

Vierailija
20/20 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rautaketjuilla kauppojenkin kaapit umpeen.



Sen verran harvoin tulee päästyä viihteelle, että sen pari kertaa vuodessa sopii sitten vaikka juoda koko tili ravintolassa, jos pakottava tarve tulee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan