Lue keskustelun säännöt.
voiko joulupöytään laittaa perunasalaattia?
29.11.2007 |
minusta se ei oikein sovi,mutta mies sitä haluaisi,kun on lähes ainut salaatti mitä syö
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä laitetaan fetasalaattia, vaikkei sekään mikään " perinteinen" joulusalaatti ole. On vaan niin hyvää :)