Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2,5v tytto kayttaa vaatteita koko 86 cm. Onko kovin pienikokoinen? AP:n talvihaalarikin mahtuu viela paalle ja pidemmekin sita varahaalarina.

Vierailija
05.12.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin lapis käytti tuon ikäisenä 86-cm vaatteita.

Vierailija
2/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omaa tahtiaanhan noi kasvavat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän keskivertoa pienempi on. Ei mitenkään suurta heittoa keskikäyrille kuitenkaan. Jossain -0,2 asteikolla kasvaa. Pituus 2v:nä 85,5 cm.

Vierailija
4/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan käyrillä on -1, eli ei varsinaisesti " pikkuruinen" , vaan vähän keskitasoa alempana. Ennustepituus aikuisena 183 cm.

Vierailija
5/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv 5 jonka pojan ennustepituus on 173 cm muistaakseni

Vierailija
6/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

92 on koko joka käytössä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kengän kokokin on jo 25

Vierailija
8/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös juuri nyt 2½ vuotiaalla tuo 86 koko käytössä ja löytyypä vielä muutama isompi 80-senttinenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 11

Vierailija
10/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2,5v. käyttää 98cm vaatteita, talvihaalarina 98cm reimatec...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, että niillä arvioilla nyt muutenkaan mitään tekisi, mutta tuo ennuste ei ainakaan poikasi nyksyiseen kokooon perustu.

Vierailija
12/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Meidän neiti 2,5v käyttää kokoa 104.



Mutta isä on 192 ja äiti 175, ja neuvolassa mitatut pituudet on ollu n. 1,5 cm pidemmät kuin äidin kortissa vm. -64

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v 86cm

2v 92cm

3v 98cm

4v 104cm



Nuo mitat siis eurooppalaiset keskiverto mitat, siitä voit miettiä

Vierailija
14/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten pennissä venyttämistä, kun kaikki vaatteet jäivät kerralla pieniksi. Onneksi kirpparit on keksitty :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan