Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko käyttää lapsellasi H&M:n vaatteita?

Vierailija
26.11.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä ovat vaatteet, joita ei olisi valmistettu happismaissa ja joiden alkuperäön tietäisi 100% varmasti.

Vierailija
2/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alihankkijat käyttävät lapsityövoimaa... Etkö seuraa lainkaan uutisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Marimekolla sama ongelma.



Mutta siis kehtaan todellakin. Ostin juuri lauantaina 100 eurolla Hello Kitty vaatteita tytölle, ovat tytön lempparivaatteita.

Vierailija
4/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vähissä ovat vaatteet, joita ei olisi valmistettu happismaissa ja joiden alkuperäön tietäisi 100% varmasti.

Vierailija
5/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin uudet

Vierailija
6/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos heillä sama ongelma, aikoivat lopettaa yhteistyön haqnkkijan kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteen vai samalla hinnalla monta halvempaa (ei välttämättä HM:stä)

Vierailija
8/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsityövoimaa ei käytetä mitä nämä lapset sitten tekee? käy tonkimassa kaatopaikoilla? vai kerjää? varastaa? tytöt myydään huoriksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut lapsen mummeille ja kummeille, että lahjaksi haluan pelkästään H&M-vaatteita. Muut jäävät pitämättä.

Vierailija
10/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Olen sanonut lapsen mummeille ja kummeille, että lahjaksi haluan pelkästään H&M-vaatteita. Muut jäävät pitämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuudittautua siihen, että kun ne kaikki muutkin kumminkin käytää lapsityövoimaa. Sama kuin sulkisi silmänsä kaikilta maailman ongelmilta eikä ota mistään vastuuta...

Vierailija:


Vierailija:


Vähissä ovat vaatteet, joita ei olisi valmistettu happismaissa ja joiden alkuperäön tietäisi 100% varmasti.

Vierailija
12/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele lapsityövoimalla tehtyjä tuotteita, koska töissäolo on niille lapsille paljon parempi vaihtoehto kuin se mainittu kaatopaikkojen tonkiminen tai huoraaminen. Hyvähän sitä täällä on hurskastella, kun ei lasten elinoloja tunneta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan halua laittaa lapsille sellaisia mitä on kaikilla muillakin päällä. Uskon että lapsityövoimaa käyttävät muutkin ihan yhtälailla.

Vierailija
14/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


En välttele lapsityövoimalla tehtyjä tuotteita, koska töissäolo on niille lapsille paljon parempi vaihtoehto kuin se mainittu kaatopaikkojen tonkiminen tai huoraaminen. Hyvähän sitä täällä on hurskastella, kun ei lasten elinoloja tunneta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyt välttämään? Kaikki tehdään nykyään halppismaissa, kaikki muukin kuin vaatteet. Vai onko se vain omatunnon juttu? Että kun tästä merkistä ei ole vielä kantautunut lapsityövoimauutisia, niin sitä voi hyvällä omallatunnolla käyttää?



Ajattelin, että sinulla olisi vähintään listata merkkejä tai firmoja, jotka varmasti lapsityövapaita kun heitit kommentiksi ' Just' .

Vierailija
16/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä merkeistä voi olla 100% varma ettei ole käytetty lapsityövoimaa? Kotimaisetkaan merkit eivät ole täysin varmoja kun Suomessa aika vähän kavatetaan puuvillaa.



Kotimaiseen pellavaan ja villaanko tässä täytyy vaan pukeutua? Aika epämukavaa, varsinkin kun on villalle allerginen.

Vierailija
17/17 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kuitenkin kasvaa nopeasti. Lisäksi h&m vaatteet on osoittautunut kestäviksi.



Ja minulla myös on sellainen käsitys että myös ns. merkkivaatteita valmistetaan epämääräisissä olosuhteissa, joten en usko että h&m on yhtään pahempi kuin muutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi