Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee mammografiaan? Maksaako mitä? Olen 31v.

Vierailija
11.11.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintasyöpä. Sain lähetteen neuvolan lääkäriltä. Maksoi normaalin polimaksun.

Vierailija
2/3 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan terveyskeskuslääkärin lähetteellä pääsee ja poliklikikkamaksulla. Jos olet löytänyt patin rinnasta tai kainalosta niin lähetteellä pääset ultraan tai sitten menet yksityisen kautta, kuten minä, kun terveyskeskuksesta ei lääkäriaikaa saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus tissit jotenkin yleisesti aristelee. En ole raskaana nyt.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi