Lue keskustelun säännöt.
Miten pääsee mammografiaan? Maksaako mitä? Olen 31v.
Kommentit (3)
Ihan terveyskeskuslääkärin lähetteellä pääsee ja poliklikikkamaksulla. Jos olet löytänyt patin rinnasta tai kainalosta niin lähetteellä pääset ultraan tai sitten menet yksityisen kautta, kuten minä, kun terveyskeskuksesta ei lääkäriaikaa saanut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja joskus tissit jotenkin yleisesti aristelee. En ole raskaana nyt.
ap
rintasyöpä. Sain lähetteen neuvolan lääkäriltä. Maksoi normaalin polimaksun.