Lue keskustelun säännöt.
Onko Nordean otoissa ja panoissa häikkää tänään?
03.12.2007 |
Mulla ei näy vklopun veloituksia eikä mahd. panoja.
Kommentit (2)
Pankki on kyllä Nordea, en tiedä onko sillä väliä. Esim. Prisma, CM, Anttila veloittaa myöhässä.
PS. Muakin panettaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olla nyt ihan yleisesti kaikissa otoissa ja panoissa häikkää, ei ole kukaan ottanut eikä pannut mua pitkään aikaan, ja mieli tekisi ihan sairaasti ;)