Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvikengät 2,5-vuotiaalle. Mitkä merkit hyviä? Mitkä ei? Missä paras valikoima?

Vierailija
25.11.2007 |

Olemme tulossa Suomeen lomalle ja lapsi tarvitsee talvikengät. Kertokaa nyt mitkä on ne hyvät merkit ja mitkä kannattaa kiertää kaukaa.



Aluksi suuntaamme Helsinkiin, joten olisi kiva saada vinkkiä hyvän ja helpon ostopaikan suhteen myös. Eli missä parhaat valikoimat ja osaavat myyjät ja helppo liikkua lapsen kanssa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä esim. Superfit, Ecco (näissä kylläkin kamalan liukas pohja ja sopivat vain kapeaan jalkaan), Kavat, Tepsut. Kavat minusta paras, mutta lapsen jalka ratkaisee parhaan mallin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi