Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 vuotta kotona kahden lapsen kanssa (3v ja 1,5v)

Vierailija
21.09.2007 |

ja nyt pitäisi mennä töihin, olen hakenutkin varmaan jo kymmeneen paikkaan, mutta ei mua mihinkään huolita kun olen kotona nää vuodet vaan " laiskotellut" on tää vittu niin väärin.. :((



Ja sille näsäviisaalle joka sanoo pian; olisit hankkinut vakituisen työpaikan ennen lapsia, niin voin sanoa, että hoito-alalla suurin osa tekee pätkätöitä, niinkuin minä.



Oi siskot tsempatkaa, oon oikeesti ihan maassa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painota, että sinulla on äärettömän hyvä stressinsieto-, organisointi- ja " multitasking" -kyky. Naisille itsensä korostaminen on jotenkin vaikeaa, koittakaa muistaa, että jos et itse usko itseäsi, ei kukaan muukaan usko!



Häntä pystyyn ap ja etukenossa kohti uutta haastattelua!

Vierailija
2/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama juttu, ja mulla kävi tosi hyvä tuuri. Hain viiteen ja kahteen pääsin. :D Enpä ois uskonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla asenteella.



Mut jos tyydyt ens vähemmän kivoihin hommiin, eikä nekää joo taivaasta tipahda, niin kyllä se ura siitä urkenee.

Vierailija
4/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt päätin lähteä töihin kodin ulkopuolelle. Suurta kysyntää on ollut, 4 paikkaa sain samanaikaisesti eli en usko kotivuosien kyllä vaikuttavan tilanteeseesi. Olethan panostanut hakemukseen ja haastatteluun?

Vierailija
5/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla oli kesällä jo jonkinverran töitä, mutta vain sellaista pätkää ja keikkaa. Haluaisin ihan vakituisen työn. Antakaa mulle vinkkejä miten sellaisen saa. Millainen hakemus on hyvä? On mulla kuitenkin jonkin verran työkokemusta ja hyvät paperitkin. en vaan tajuu missä tökkää.



ap

Vierailija
6/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työvoimapula. Vai onko se vaan vitsi? Luulis töitä löytyvän jos haluu tehdä. Et voi heti vaatia vakipaikkaa, sanoohan sen jo järkikin.