Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hyvää päivää mikä ruudinkeksijä! (ex-BB -tyyppi)

Vierailija
21.09.2007 |

Tilitti kuinka tuo overpopulation on siis kauhee ongelma, että lopettakaa lisääntyminen. Se aiheuttaa myös global warmingia. Jos te siis haluatte että teidän grandchildren näkee tän maapallon, niin tehkää jotain!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas.

Vierailija
2/8 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni fiba jo tuo että lisääntyminen pitää lopettaa jotta lapsenlapset näkisivät tämän maapallon.. Lisänä vielä nämä englanninkieliset termit, varmaankin kun ne on niinku niin paljon ihqumpii ku suomalaset.



Tää oli siis just vähän aikaa sitten BB-extrassa, tais olla se ekaks pudotettu naisihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se joku puoliksi venäläinen? Vaikutti kyllä ihan " ryssältä" (sori rasistinen kommenttini) kun kinusi katsojilta sitä autolahjoitusta.

Rasittava akka. Ruma meikki ja habitus.

Vierailija
4/8 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli jotain venäläissukujuurta. olikohan niin, että äiti Venäjältä ja isä ruotsinkielinen. Näin muistelen.

Vierailija
5/8 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole mikään käytännön kielikurssi, vaan filologia-aine, jossa teoreettinen puoli on keskeisessä asemassa.

Vierailija:

ja se oli paras: minäkö blondi? en ikinä - en todellakaan. olen ihan ylipistossa. Joo, lukemassa toista äidinkieltä vai oliko se .. jos äiti venäläinen??

Vierailija
6/8 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa selittää sen, että suomi ei ole ihan hallussa. Jos ei suomen kielen sana tule mieleen, se on kaikkien osapuolten kannalta varmaan kätevämpi korvata englannin kielen sanalla kuin ruotsin tai venäjän. Toisaalta englanninkielisten sanojen käyttö voi olla myös pelkkä ärsyttävä maneeri, en tiedä kummasta on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielenä jotakin kieltä puhuva osaa kieltä käytännössä, mutta kielen rakenteiden analysointi on kyllä opittava, koska kieli-intuition takia äidinkielinen ei " näe" mekanismeja kielen käytön takana, siis niitä mekanismeja, joita vierasta kieltä opiskeltaessa opetellaan. Esimerkiksi suomea äidinkielenään puhuvien on erikseen opiskeltava suomen sanojen taivutustyypit ym. rakenteet, jos opiskelee kieltä teoreettisesta näkökulmasta.

Vierailija:

kielet yleensä perustuu teoriaan :D Ja kyllä sitä osaa äidinkielenään puhuva

Vierailija
8/8 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän kaikki saisi pääsykokeista ja äidinkielen kirjoituksista täyden pisteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän