Lue keskustelun säännöt.
Ostatteko koskaan valmisruokia, joissa on käytetty ulkomaalaista naudanlihaa?
29.09.2007 |
Suutuin miehelleni, kun oli mennyt ostamaan jotain mummon jauhelihapihvejä, jotka on tehty Ruotsissa. Ja niissä on käytetty sitten jotain ulkomaalaista naudanlihaa. Ollaan sovittu, että käytetään vaan suomalaista naudanlihaa ym. Ja nyt oli antanut lapsellekin tuota ulkomaalaista jauhelihapihviä. Jotenkin ottaa päähän, kun ollaan sovittu, että vain suomalaista naudanlihaa käytetään.
Kommentit (2)
Syy: maistuvat paskalle. Muutenkin syön valmisruokia korkeintaan muutaman kerran vuodessa pikaeväinä jossain reissussa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Valmisruuissa aineksien alkuperä on aika huonosti merkitty. Tosin ostamme valmisruokia muuten niin vähän, että aika harvoin varmaan sattuu koriin ulkomaista lihaan sisältävää.