Miksi se on naurunaihe jos on työskennellyt koko ikänsä hampurilaisbaarissa?
Olen pian 40 vuotias ja jäin ensimmäiseen kesätyöhöni. Palkka riittää tarpeisiini hyvin, kotini on siisti ja kaunis, olen normaalin näköinen mutta silti aina kumppania etsiessä kaikki lopahtaa siihen kun kerron että olen hampurilaisbaarissa töissä.
Kommentit (134)
Hampurilaisbaari sopii koululaiselle kesätyöksi tai iltahommaksi. Aikuinen hampurilaisen paistaja on epäonnistuja 😅
Ei ole naurun aihe, mutta itkun aihe on.
Nelikymppinen hampparipaikan kassalla 8€/h palkalla noloissa vaatteissa säälittää.
Minusta siinä ei ole mitään huvittavaa. Hampurilaisbaari myy ruokaa, joka on ihmisen perustarpeita eli työ on jopa hyödyllistä. Myyhän joku mainoksia ja lehtiäkin joita ihminen ei tarvitse mihinkään oikeasti.
Juntit nauraa muiden työpaikoille.
kAiKkI tYö oN aRVoKaSTa
t. kokoomus
Sellainen mies ei ainakaan naista saa. Naiset ulvoo naurusta jos kertoo, että paistaa hamppareita työkseen. Tindermätsi katoaa välittömästi. 4kymppisen pitää olla hampparipaikan omistaja!
En näe siinä mitään noloa. Rehellistä työtä.
Ongelma on siinä, että tässä yhteiskunnassa arvostetaan enemmän sitä "asiantuntijaa" joka pyörittelee kynää koko päivän tietämättä edes oikein mikä on hänen työnkuvansa, kuin käytännönläheisempää ja kanssaihmisille hyödyllisempää työtä tekevää ihmistä. Onhan se aika sairasta.
Rehellistä työtä, ei siinä mitään. Jokaisen työpanos on tärkeä.
Eniten vituttaa nämä parhaassa työiässä olevat työnvieroksujat, jotka loisivat muiden työtätekevien luoman hyvinvoinnin turvin.
Tulee fiilis, että tuo on luovuttanut urahaaveiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tulee fiilis, että tuo on luovuttanut urahaaveiden suhteen.
No mitäpä sitten?
Hampurilainen on nykyään gurmee ruokaa. Tulisi monelle äitiä ikävä jos purilaispaikat laittais ovensa säppiin. Mutta koska on totuttu että nokan eteen tulee burgeri tai pitsalätty sormia napsauttamalla, niin eivät ihmiset osaa arvostaa sitä että joku sen ruuan on valmistanut.
Vierailija kirjoitti:
kAiKkI tYö oN aRVoKaSTa
t. kokoomus
Kaikki työ on irvokasta t. Vihervasemmisto
Vierailija kirjoitti:
kAiKkI tYö oN aRVoKaSTa
t. kokoomus
On on, hyvin kelpaa kikkareelle köyhän viimeisetkin pennoset!
Jos elättää itsensä omalla työllään siinä ei ole mitään noloa,ei kaikki halua hienoa omakotitaloa tai kalliita sähköautoja.
Tarinan opetus: älä jämähdä siihen kesätyöhön. Aina pitää pyrkiä elämässä eteenpäin!
Mun mielestä toi vertautuu mihin tahansa ravintola-alan työhön. Eräs kaveri jolla oli alan koulutus ja myös muuta työkokemusta meni mäkkäriin töihin, koska kassalla seisominen ja tilausten näpyttely ruudulle oli paljon helpompaa kuin pöydästä toiseen juokseminen. Ja palkka oli joka tapauksessa ravintola-alan tes:in mukainen.
No, aikoinaan olin parikymppisenä bensiksellä töissä, sama juttu!
Koetin saada muuta ja sainkin, mutta...
Kai se ajatellaan teinien työpaikaksi.