Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutimme hiljattain takaisin Suomeen, kysymystä kaverisynttäreistä

Vierailija
13.10.2007 |

Eli minkä hintaisia koulukaverin syntymäpäiville vietävät lahjat noin suurinpiirtein ovat? Ja mistä koululaiset nykyisin ilahtuvat? Nyt kyseessä pojan synttärit, mutta tulevaisuutta ajatelleen kiinnostaisi vinkit myös koulutytölle sopivasta kaverilahjasta!



Kiitoksia avusta :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaverisynttärilahjat ovat maksaneet noin 10e siis sellaiset kaverit, jotka eivät ole meidän perhetuttuja vaan ainoastaan lapsen omia kavereita.



Ystävä/sukulaisperheidemme lapsille lahjat ovat olleet kalliimpia ja laadukkaampia, mutta ei keskimäärin yli 50e.

Vierailija
2/4 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla 10 eurolla saa kuin jonkin värityskirjan ja värikynäpaketin.

Vierailija
4/4 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukavereille ei ole tarkoituskaan ostaa mitään valtavia paketteja, vaan jotain pientä ja kivaa.



Tietty jos kyseessä on paras kaveri, silloin voi lahjaankin satsata vähän enemmän.