Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan vienyt Hursteille vaatetta tms. jaettavaksi eteenpäin?
03.10.2007 |
Siis sinne Hesarille? Olisi tässä suht lähellä ja mielelläni veisin esim. pieneksi jääneitä lastenvaatteita, tietäis ainakin että menee suoraan jollekin tarvitsevalle.
Kommentit (2)
mullakin olis vaiks mitä kivaa vaatetta jonka vois viedä. Eikö av-mammoista ole todella kukaan lahjoittanut sinne?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ehtisikö joku ystävällinen hoitajien palkka-asioiden puinnin lomassa...? :)