Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysykää yli 20kg/vuosi hoikistuneelta

Vierailija
17.09.2007 |

:)



Jos nimittäin joku keksii jotain kysyä... aikaa BB:hen asti...noin... :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mulla menee aina hyvin pari kuukautta, sitten tulee totaalirepsahdus :((

Vierailija
2/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin vai ryhmässä, mitkä liikuntalajit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin odotusaikana todella paljon ja jo silloin kertyi varastoon niin paljon sisua, että sillä porskuttelinkin pitkään ennen kuin tuli ensimmäinen väsymys laihduttamiseen. Pidin pienen (kuukauden tauon), lopetin pv:n pisteiden laskemisen ja nyt vain syön järkevästi ja terveellisesti ja noudatan tarkkaa ateriarytmiä, joka estää mättökohtaukset.



Ap

Vierailija
4/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksin. Apuna Painonvartioiden cd-romppu " Syö ja Nauti" . Nykyään en enää laske tosin pisteitä, vaan syön terveellisesti. Mm. turhan leivänmussutuksen iltaisin olen korvannut rasvattomalla maitorahkalla plus marjoilla tai rasvatonta raejuustoa ja ananasta sekaan. Keitetyt kananmunat ovat myös iltapalasuosikkejani. Vältän illalla hiilareita, ja yritän muutenkin syödä paljon proteiinejä. Jokainen aamu alkaa puurolla ja ruisleseillä ja pakastemarjoilla.



Liikuntamuotoina reipas lenkkeily, kesällä rullaluistelu.



Ap

Vierailija
5/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ONNEA todella hienosta suorituksesta, sekä tsemppiä jatkoon. Mä täällä keräilen motivaatiota.

Vierailija
6/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lähtöpainoni oli 90.4 (noin suunnilleen synnäriltä kotiutuessani) ja nyt painan noin 65 (käyn tosi harvoin puntarilla, huomaan paremmin housuista hoikistumiseni), ja vielä meinaan saavuttaa " tyttöpainoni" eli noin 60 - vaikka se sen ajan vartalo onkin iäksi ainiaaksi menetetty..!! :) Mutta ei anneta sen lannistaa taistelutahtoa.



Ap