Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi hyvä IITTALAN punaviinilasi, joka ei mene herkasti rikki, voi pestä koneessa

Vierailija
09.10.2007 |

ja on tarpeeksi syvä hyvälle punkulle?!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö teillä se Iittalan merkki konepesusta huolimatta?

Vierailija
2/11 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneessa.... Yhtään ei onneksi ole mennyt rikki. Tosin pääasiassa pesen ne käsin, mutta joskus isojen juhlien jälkeen olen laittanut pelkkiä laseja pesuun pikaohjelmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvimmat iittalan lasit on Essence ja senta. Kauniit eikä ihan helpolla saa rikki.

Vierailija
4/11 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence voittaa sen ulkonäössä kyllä mennen tullen, mutta minusta vaikuttaa sen verran heikommalta etten niitä koskaan ole uskaltanut koneeseen laittaa vaan pesen ne aina käsin.

Vierailija
5/11 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneessa olen kaikki lasit pessyt, eikä yksikään ole vielä mennyt rikki.

Vierailija
6/11 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

konepesu haalistaa laseja ikävästi. Oli sitten viini- tai vesilaseja. Olen huomannut että tämä koskee ikävä kyllä hyvin kipeästi juuri Iittalan laseja. Tarjoustalon halppislasit tms. Ikean lasit kestävät pesua paljon paremmin. Iittalat naarmuuntuvat, harmaantuvat, menevät nopeasti tosi rumaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niitä kyllä on pesty kohta kuusi vuotta lähes viikoittain.

Vierailija
8/11 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence on vahva lasi ja varmaan ainut iittalan viinilaseista joka ei riikkonnu vaikka kaatuisi pöydällä. Koneessa en silti pesisi, kyllä sen verran täytyy jaksaa käsin pestä. Ja Mondo laseja ei missään nimessä kannata pestä koneessa, sillä jalka on niin paksu verrattuna lasiosaan ja tämä aiheuttaa helposti jännitteen lasiin eli lasiin tulee halkeamaviiru. Ja Mondot maksaa n. 30e/kpl eli jo sen takia aika leväperäistä riskinottoa pestä koneessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen kyllä paljon myös käsin, mutta ei ole kone tehnyt niille mitään näkyvää

Vierailija
10/11 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään ei ole mennyt rikki eikä ole mitenkään haalistunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


konepesu haalistaa laseja ikävästi. Oli sitten viini- tai vesilaseja. Olen huomannut että tämä koskee ikävä kyllä hyvin kipeästi juuri Iittalan laseja. Tarjoustalon halppislasit tms. Ikean lasit kestävät pesua paljon paremmin. Iittalat naarmuuntuvat, harmaantuvat, menevät nopeasti tosi rumaksi.