Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liityin just Tehyyn!!

Vierailija
02.10.2007 |

Mitään en siitä nyt hyödy, kun ei työssäolohistoriaa ole tarpeeksi, mutta kannatusmielessä.



Se, joka nyt eroaa ja ryhtyy rikkuriksi, menettää ikuisiksi ajoiksi oikeuden aukaista kriittisessä mielessä suutaan MISTÄÄN sairaanhoitajan ammattiin liittyvästä.



Amen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 5: sulle on ehkä vaikea käsittää että joillakin ihmisillä on periaatteita, joide puolesta ovat valmiita taistelemaan vaikka vaikealta näyttäisikin.



Sä et taida juuri itseäsi laittaa likoon minkään vuoksi.



-ap

Vierailija
2/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 12-13% korotus oli hyvä tarjous, ja aika maksimissa sen suhteen, mihin on varaa. Valtio ei rahoita touhua enempää, kun rahat on budjetoitu muualle, ja tuskin aletaan lisää velkaakaan ottamaan, kun entisiä on suunnitelmissa lyhentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

Vierailija
4/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mitään en siitä nyt hyödy, kun ei työssäolohistoriaa ole tarpeeksi, mutta kannatusmielessä.

1995 lakossa olivat myös Super:laiset, jotka nyt siis järkevästi hyväksyivät korotukset (huom! korotukset). Muutama sh kertoi että tuolloisesen lakon työtulojen mentysten tienaamisen kestäneen kuusi vuotta. Kannattaako?!? Lakko on lisäksi rajoitettu eli sh:t tekevät joka tapauksessa ns. suojatyötä.

Vierailija
5/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kukkaroaan keventää ellei sen, mihin uskoo?



-ap

Vierailija
6/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä kuitenkin uudestaan, että minkä sortin ansionmenetys sulle lakosta seuraa? Tehy hylkäsi hyvän tarjouksen, ja tuskin kovin paljon parempaa on luvassa. Taitavat hoitsut jäädä miinukselle tuosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


sitä kukkaroaan keventää ellei sen, mihin uskoo?

-ap

Veroihin menee sekin korotus ja verorahoillahan ne sh:n (suuriman osan) palkat maksetaan. Lakkoilette ja menetätte rahaa jotta teille voitaisiin maksaa korkeampaa palkkaa jotta voisitte maksaa enemmän veroja (joilla teidän palkat maksetaan). Nostetaan sivussa vielä muidenkin veroja. Ja tuota lakonaikaista menetystä maksatte sitten monta vuotta. Tyypillistä naisille; yrittävät nostaa itse itseään niskasta ilmaan.

Vierailija
8/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi talvisodassa ja jatkosodassakin käynyt jos miehet olisi päättäneet olla pelkureita ja Lotat jääneet kotiin hymistelemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää ininää tuo uho, suurin osa ihmisistä alkaa olla kyllastyneitä sh:n valituksiin ei riitä myöstätuntoa. Monella palkka on jopa sh:n 2400 egeä huonompi!!!

Vierailija
10/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei meidän nyt kannata lähteä tätä maata puolustamaa, kun vastassa on Neuvostoliitto, ei kannata EDES YRITTÄÄ KUN KUMMINKIN HÄVIÄÄ."



Paskahousut arkajalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


" Ei meidän nyt kannata lähteä tätä maata puolustamaa, kun vastassa on Neuvostoliitto, ei kannata EDES YRITTÄÄ KUN KUMMINKIN HÄVIÄÄ."

Paskahousut arkajalat.

Tehyn lakossa on kyse aika pienestä asiasta, ei koko valtakuntaa hetkauttavasta.

Vierailija
12/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaasi voi tosielämässä tulla minuakin turhempia ihmisiä ja toimijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvettiäkö te näitä aiheita edes kommentoitte? Mikä on motiivi?



Oletteko niin vilpittömän huolissanne meidän vähäisistä rahavaroistamme, että haluaisitte estää meitä tuhlaamasta niitä turhaan lakkoon? Tuskin.



Jos olette niin varmoja, että lakko on tuhoon tuomittu yritys, eikö kannattaisi antaa vaan todellisuuden puhua puolestaan?



Jos ei kansalaisten kannatusta enää ole, niin so what; eipä tuo " kannatus" ole ennenkään mitään auttanut, joten ei sen puuttuminenkaan missään tunnu.



Tää on MEIDÄN JUTTU, ettekä saa täällä prosentteja ja tilastoja levittelemällä mitään aikaiseksi.



-- vaikka osa kommentoijistahan on just näitä " erosin Tehystä ja menen töihin" -paskahousuja, sen melkein ymmärrän ettei tunnu kovin sankarilliselta ja haluttaisiin estää koko lakko, mutta entäs te muut?

Vierailija
14/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Suomen sodat ja tämä työtaistelu ovat TÄSMÄLLEEN sama asia. Sä oot yksinkertainen, tai ehkäpä todellakin asperger. Toivotaan jälkimmäistä, pelkkä tyhmyys on kovin tylsää.



Jos jollakulla muulla jäi epäselväksi, kyseessä oli _vertaus_: jos aina luovuttaa kun tilanne näyttää vaikealta/mahdottomalta, ei koskaan voi saavuttaa mitään. Siinä suhteessa sota ja työtaistelu ovat täysin verrattavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla ja porukalla. Siis mitä HELKKARIN tekemistä tuolla kommentilla on minkään kanssa? Pitäiskö kaikkien suomalaisten nyt luopua palkastaan? Vai vain hoitajien? Vai mikä oli pienellä mielessä?

Vierailija
16/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni syteen tai saveen!!

Vierailija
17/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä pelkällä odottelulla saada mitään aikaan.

Vierailija
18/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nyt. Mutta päätettiin sotia, koska koettiin, että itsenäisyyden säilyttäminen on sen arvoista.



Ihan sama homma nyt; sairaanhoitajat ovat päättäneet, että nyt kannattaa taistella. VAihtoehtona olisi nytkin luovuttaa. Niin kuin muut ovat tehneet.



Ja mitä tarkoitat, ettei olla valmiita antamaan mitään? Johan tässä on vuosikymmeniä annettu oma työpanos riittämätöntä korvausta vastaan. Vai peräänkuulutatko sitä legendaarista kutsumusta ja sen myötä uhrautumista?

Vierailija
19/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahneat tehyläiset, saahan niitä halvenmpia hoitsuja Aasiasta ja varmasti ovat myös ystävällisempiä kuin suomihoitsut.

Vierailija
20/36 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin niitä idän ihmeitä alkaa tänne tulla? Paikkoja on auki rutkasti jo nyt?



Vaikka turha tässä on kysellä, et osaa vastata, kun ei ole olemassa vastausta, joka sopis tohon valitsemaasi " linjaan."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan