Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieniä mustia ötököitä? Onko ne kärpäsiä, kirvoja vai mitä?

Vierailija
23.09.2007 |

meillä on niitä keittiössä tosi paljon... Äsken huomasin et olivat menneet jogurttipurkkiinkin pöydällä, voiko sitä enää syödä?



Sadonkorjuuaika, mutta tuleeko jostain tietystä kasvista niitä erityisen paljon? Ja miten niistä pääsee parhaiten eroon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niitä, joita tulee, jos ei vie roskia tarpeeksi usein roskikseen.. Nimenomaan kompostiroskia..

En osaa sanoa mistä niitä tulee, mutta kun siivoaa keittiön tip-top niin ei niitä parin päivän päästä enää näy.. Muista tarkistaa kaikki keittiön kaapit, onko auki jääneitä esim. rusinapurkkeja jne..

Vierailija
2/2 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sanotaanko sitä aina banaanikärpäseksi eikä siis olekaan nimenomaan banskuissa viihtyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi