Lue keskustelun säännöt.
Pieniä mustia ötököitä? Onko ne kärpäsiä, kirvoja vai mitä?
23.09.2007 |
meillä on niitä keittiössä tosi paljon... Äsken huomasin et olivat menneet jogurttipurkkiinkin pöydällä, voiko sitä enää syödä?
Sadonkorjuuaika, mutta tuleeko jostain tietystä kasvista niitä erityisen paljon? Ja miten niistä pääsee parhaiten eroon?
Kommentit (2)
Vai sanotaanko sitä aina banaanikärpäseksi eikä siis olekaan nimenomaan banskuissa viihtyvä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siis niitä, joita tulee, jos ei vie roskia tarpeeksi usein roskikseen.. Nimenomaan kompostiroskia..
En osaa sanoa mistä niitä tulee, mutta kun siivoaa keittiön tip-top niin ei niitä parin päivän päästä enää näy.. Muista tarkistaa kaikki keittiön kaapit, onko auki jääneitä esim. rusinapurkkeja jne..