Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko maito- ja muna-allerginen syödä Raxissa juuri mitään..?

Vierailija
05.08.2007 |

Kyse siis lapsesta. Menisimme reissun yhteydessä Raxiin syömään mutta mietityttää voiko lapsi syödä siellä sitten mitään... vai pitääkö ottaa omat ruoat hänelle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein muista kun en ole vuosiin käynyt.

Vierailija
2/11 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitenkähän noistakaan voi olla varma etteivät sisällä maitoa tai munaa jossain muodossa, lapsella voimakkaat allergiat :o/

Harmittaa kun ei oikein voida käydä missään syömässä kun lapsi sitten pahoittaa mielensä kun joutuu syömään aina eri ruokaa. Kyseessä kohta 5-v. tyttö.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/11 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä kaikenlaisia aineksia. Irtotonnikalaa oli ja siihen jotain töppeitä.

Vierailija
5/11 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin toki itse tehdä mukaan hänelle omaa pitsaa mutta vähän hankalaa kuitenkin säilytellä kun käydään monessa paikassa ennen sinne RAxiin menoa....

ap

Vierailija
6/11 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kotiin lähtöä mennään Raxiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmuuden vuoksi



jos haluatte pizzaa niin paljon kuin jaksaa menkää mäkelänkadulle takosiin. tilatkaa listan ohi van special. se on hyvä.

Vierailija
8/11 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihraiset ihmiset syövät ämpärikaupalla safkaa kun halvalla saa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin etukäteen tilaukset ja ilmoitin allergiat. Jokaiselle järjestyi jotakin. Kaliaakikkolapsi sanoi, että Rax on änen lempipaikkansa, koska sieltä hänkin saa hyvän pitsan. Parilla oppilaalla on muna-allergia ja muistaakseni he söivät ihan tavallista pitsaa.

Vierailija
10/11 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi keitettyjä munia =) Lihapullissakaan ei ollut kananmunaa. Maito tietty on hankalampi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan he eivät voi tehdä sitä pizzaa ihan puhtaasti, vaan tekevät sen samoilla välineillä kuin maidolliset -> jos on tosi herkkä niin voi siksi oireilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi