Lue keskustelun säännöt.
Mulla menee totaali hermot raskaustestien kanssa.
30.07.2007 |
Kahta eri merkkiä nyt tehnyt ja molempiin tulee parissa minuutissa selkee haamu mutta lukuajan jälkeen häviää. Miten se pitää tulkita? Jos lukuajan jälkeen ei saa enää tulkita plaah .. en minä tajua..menkat viikon myöhässä.
Kommentit (2)
Viiva voi siitä ajan myötä hävitä, vaikka raskaana oliskin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta jos katon 10min ei viiva näy kuin ehkä laservalolla..:DD Alkas edes menkat jaksa tätä epätietoisuutta.