No niin kokkaripolitiikka toimii: hajoita ja hallitse
Ettekö huomaa kuinka Kokoomuksen suunnitelma toimii: suurella kohulla luvattuun matalapalkkalisään varattu rahamäärä on niin pieni että kaikille on selvää että jos se jaetaan tasaisesti se on yhtä kuin lämmintä kättä.
Niinpä matalapalkka-alat ajautuvat kilpajuoksuun siitä kelle ne pennoset kuuluvat. Seurauksena nolo ja likainen kähmiminen ja lopputulos on se, että kaikki matalapalkka-alat näyttävät riiteleviltä idioottimiaisilta eukoilta jotka eivät ansaitse mitään korotuksia vaan korotukset voi suunnata johtoportaalle, sillä nehän joutuvat niitä ämmiä päivästä toiseen kärsimään.
Todella äklöttävää, yhtä läpnäkyvää kuin se äitelä Suomen Toivo kampanja. Valitettvasti sitä saa mitä tilaa.
Kommentit (3)
niin niillä ei selvästi ole mitään käsitystä lähihistoriasta.
Suomi ajautui lamaan ja pankkikriisiin edellisen porvarihallituksen aikana. Valkaa tuli tähtitietelliset määrät ja suurin piirtein kaikki romahti. Demarihallitusten aikan näitä kämmejä on sitekästi korjailtu, rakennettu uudestaan ja maksettu velkaa pois. Kärsivällisen työn tuloksena tämä uusi porvarihallitus sai erittäin kilpailukykyisen valtion asiat hoidettavakseen.
No, saa nähdä miten käy, minulla ainakin on aavistukseni, vaikka ilmapiiri onkin sellainen että asiat nähdään millaisina ne eteen tarjoillaa, ruiskukansinisten silmälasien läpi niitä katsellaan...
Enpä ole aikoihin suhtautunut tulevaisuuteen näin skeptisesti.
Edellinen demarivetoinen hallitus oli ajanut taloutemme siihen pisteeseen, eikä porvarit voineet muuta kuin sammuttaa tulipalon.
Kiva nyt on mollata kokkareita ja sopivasti unohtaa ketkä ovat olleet vallassa viimeiset 12 vuotta.