Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ mihin ei vaadita ihmeempiä koulutuksia ei kai sitten

Vierailija
30.07.2007 |

ole arvokasta ja täytyy kai vaan olla tyytyväinen et on jotakin edes. Koulutetuille vaan palkkaa lisää ja toiset saa hakea sitten toimeentulotukea kitupalkan lisäksi. En tajua miksi voi olla tällaista vielä olemassa et työn lisäksi joutuu hakeen apua sossusta, miksei makseta edes sen vertaa ettei joutuis joka kuukausi nöyrtymään ja menemään lippusten ja lappusten ja selvityksien kanssa kerjuulle????? Sitten saat lukea et joku 2000e kuukausipalkoilla palkkakuopassa niin ei se paljon lohduta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienaan reilut 2000e bruttona ja tulee naristua välillä, mutta sitten kun miettii, että tältä seudulta mistä muualta saat saman liksan... et sitten yhtään mistään. Tukin turpani hyvin pian.



Ei olla siis pk-seudulta.



Tsemppiä sulle ap, toivottavasti kirkastuu jonain päivänä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän