Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Danske-pankin puhelinpalvelu on ihan onnetonta!

Vierailija
20.04.2017 |

Esitettiin että tilien lopetus pitää hoitaa asiakaspalvelun kautta puhelimella mutta kun sinne asiakaspalveluun ei pääse.

Kun olette lopettaneet tilin tai ainakin yrittäneet niin ovatko lähettäneet edelleen laskuja tilinkäyttömaksua? Esim. postiste?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon aina päässyt puhelimella läpi

Vierailija
2/5 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon aina päässyt puhelimella läpi

Asiakkaana tein oman osani ja kellosta katsoin että jonotin 24 minuuttia.Katson että asikkaana olen tehnyt voitavani.

Mitä mieltä sinä olet siitä että kauanko on kohtuullista jonotuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaan ei tarvitse mukisematta tyytyä kehnoon palveluun. Lopetin sitten tilit tilini viestipalvelun kautta puhelinnumeron kera ja kehoituksena soittaa jos on jotain epäselvää.

ap.

Vierailija
4/5 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon aina päässyt puhelimella läpi

Ihanko totta.

Voi kun kiva että on henkilö joka on aina päässyt puhelimella läpi.

Tulkaa kaikki katsomaan!

Vierailija
5/5 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä sieppaa se että asiakasta pompotetaan ala-arvoisella palvelulla. Asiakkaan olo saadaan epävarmaksi ja toiveena että sittenkin vielä kurkistelisi sinne verkkopankiinsa ja jatkaisi asiakkaana reippaista käyttömaksuista huolimatta.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan