Lue keskustelun säännöt.
MOI! Voisko joku tulla mun kans tänne ryyppäämään?
Kommentit (4)
taitaa jyväskylästä olla turhan pitkä matka. Täälä on VITUN tylsää.. Ukon kans otetaan (siis molemmat istuu oman koneen ääres) Ei oo varaa lähtee mihinkään eikä kyllä yksin huvittaiskaan. AP
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
missä asut?mä jyväskylässä