Lue keskustelun säännöt.
Jos teillä on laposet ansioluettelossa tms niin laitatteko myös kumppanin lapset jos asutte heidän kanssaan?
Kommentit (2)
En laita harrastuksia tai perhettä ansioluetteloon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
naimisissa, X lasta"