Lue keskustelun säännöt.
IKEAN KUVASTO 2008!
15.08.2007 |
Tietääkö kukaan pitääkö Ikean kuvasto tilata uudelleen, vai tuleeko uusi automaattisesti jos on viime vuonna tilannut? En viitsisi turhaan tilata jos tulee muutenkin.
Kommentit (3)
Onkohan postinjakaja uupunut tuossa välillä, vai mikä on...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miehellä on Hei kortti, siksi tulee. Tietenkään muuten ei tule. Esim mulle ei tullut nyt kun en tilannut. Viimevuonna tuli kaksi kun tilasin itselleni kuvaston ennen kuin mies hankki kortin.
Asun kyllä Uudellamaalla, joten voi siksikin tulla ihan muuten vaan.
Meille se tuli muistaakseni toissapäivänä.