Lue keskustelun säännöt.
Ihan pimeä leffa subilla... Miksi telkkarista ei ikinä tule mitään katsottavaa, kun mulla olisi aikaa istua sohvalla?
08.08.2007 |
Ärsyttää niin maksaa tv-lupaa, kerpele!
Huh, johan helpotti ;)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla