Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun kerran julkkiksista keskustellaan, niin miksi julkkikset, näyttelijät ja muusikot viihtyvät vain muiden kaltaistensa seurassa?
11.01.2017 |
Johtuko se hankalista "työajoista" vai siitä, että julkkiksena et halua olla "tavisten" kanssa enää tekemisissä, koska heillä ei ole mitään annettava?
Kommentit (4)
Julkkikset eivät ole ärsyttäviä selkääntaputtajia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samanhenkiset ihmiset ja vertaistuki
Alue: Aihe vapaa
Olisko syynä se, että keskustelunaiheet on sen verran spesiaalit ja elämäntilanne. Niinhän minäkin käyn puutarhaihmisten kokoontumisissa. Samanhenkistä seuraa.