Lue keskustelun säännöt.
Joko olette hankkineet ensi talveksi Reimatecit?
Kommentit (2)
välikausipuvuksi ostin alesta Easytecin. Yhtään normaalihintaista ulkoilupukua ei ole onneksi vielä tarvinnut ostaa. Ja kuitenkin olen ostanut hyvännäköisiä ja laadukkaita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Välikausiksi Reimatecit