Lue keskustelun säännöt.
Hip hei! Olen pyöristynyt, mielestäni kohta liikaakin, mutta miehiä se ei näytä haittaavan.
01.08.2007 |
Olen kaiketi " ihannepainossani" , eli n, pituus - 100. Nyt huomaan ihan selkeästi, miten miehet katselevat minua.
Olen ollut tosi ultrahoikka, eikä silloinkaan ollut tällaista huomion määrää.
Kai ne miehet sitten katsoo, että tuossa taas hyllyy läski menemään...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla