Lue keskustelun säännöt.
Vinkkejä tarjoilusta
01.08.2007 |
Eräs ystäväpariskunta on tulossa huomenna kyläilemään ja mietin mitä tarjoaisin heille. Ruokaa eivät tarvitse, koska tulevat vain " piipahtamaan" . Kahvin kanssa siis jotain, mutta itse olen kyllästynyt perinteisiin pulliin ja kahvikakkuihin. Ideoita? Lisäksi olen ensin päivän töissä ja tulevat siis aika pian, kun olen päässyt lapsen kanssa kotiin eli ei mitään aikaa vievää itsetehtyä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lisäksi vatkattua vaniljakastiketta.