Disney storesta tilaaminen. KIIRE!
Siis tuleeko tuolta lasku mukaan? Ja onko toimitus tullut tuossa 10 päivässä?
Kommentit (7)
Laskua ei tule, vaan luottokorttimaksu etukäteen.
Toimitus oli nopea. Tavarat vaan järjetön pettymys:
Tilasin Minni asun lapselleni, huomioitava, että koot on aika pieniä. Suurin huomio, materiaali hihoissa sellaista (saumat) ettei meidän 2v voinut päällään pitää kun kutitti niin. Eikä ole edes muutoin herkkähipiäinen.
Valkoinen kylpytakki omalla nimellä; useampaan kertaan pestynäkin irroittaa sitä valkoista nöyhtää aivan järjettömästi, joten heitin käyttämättömänä roskiin.
" jumppalaukku" omalla nimikirjaimella. Näyttää kuvassa tosi kivalta, todellisuudessa lähes sellainen paperikassi, joka ei kestä mitään.
Hahmot; Mikki ja Pluto, ok.
Oli itselle ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Eli luottokortilla maksu. Nuo trolleyt kiinnostaisivat. Onko kellään niistä kokemusta? Kokoa kun ei tuossa mainita, että ovatkohan kuinka pieniä.
http : // www. amazon . de /Disney-Trolley-Princess-pink/dp/B000RHN2LA
Aika edullinen - eikä tullimaksuja, kun tilaa EU:sta!
tulee Briteistä. Mutta jos täältä saa, niin sitten helpommalla pääsee.
Maksetaan luottokortilla ja paketin mukana tulee tilausvahvistus (joka tulee myös sähköpostiin).