Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Disney storesta tilaaminen. KIIRE!

Vierailija
18.06.2007 |

Siis tuleeko tuolta lasku mukaan? Ja onko toimitus tullut tuossa 10 päivässä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan luottokortilla ja paketin mukana tulee tilausvahvistus (joka tulee myös sähköpostiin).

Vierailija
2/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskua ei tule, vaan luottokorttimaksu etukäteen.



Toimitus oli nopea. Tavarat vaan järjetön pettymys:



Tilasin Minni asun lapselleni, huomioitava, että koot on aika pieniä. Suurin huomio, materiaali hihoissa sellaista (saumat) ettei meidän 2v voinut päällään pitää kun kutitti niin. Eikä ole edes muutoin herkkähipiäinen.



Valkoinen kylpytakki omalla nimellä; useampaan kertaan pestynäkin irroittaa sitä valkoista nöyhtää aivan järjettömästi, joten heitin käyttämättömänä roskiin.



" jumppalaukku" omalla nimikirjaimella. Näyttää kuvassa tosi kivalta, todellisuudessa lähes sellainen paperikassi, joka ei kestä mitään.



Hahmot; Mikki ja Pluto, ok.



Oli itselle ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli luottokortilla maksu. Nuo trolleyt kiinnostaisivat. Onko kellään niistä kokemusta? Kokoa kun ei tuossa mainita, että ovatkohan kuinka pieniä.

Vierailija
4/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Stockalla oli keväällä.

Vierailija
5/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviikin käydä katsomassa.

Vierailija
6/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http : // www. amazon . de /Disney-Trolley-Princess-pink/dp/B000RHN2LA



Aika edullinen - eikä tullimaksuja, kun tilaa EU:sta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee Briteistä. Mutta jos täältä saa, niin sitten helpommalla pääsee.