Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puistossa nähtyä

Vierailija
02.06.2007 |

vaikka mä inhoan juuri tällaisia aloituksia..



No kuitenkin, kaksi tyttö about 11 - 13 v ulkoiluttivat vauvaa ja suoraan auringossa. Siis tytöt kaksin vauvan kanssa, sylistä syliin ja vaunuun. Vauva oli alle kuukauden, koosta päätellen. Vauvalla ihan tajuttomasti vaatetta ja itki ihan hervottomasti. Tytöt vaan kierrättivät sylistä syliin ja taas vaunuun ja syliin jne. Niskaa ei juuri tuettu.. välistä annettiin imu maitoa ja taas sylistä syliin.



Kuka äiti antaa noin pienen vauvan ton ikäisen ulkoilutettavaksi? Mä ihastelin vauvaa ja siinä sivussa sanoinkin et vauvalla taitaa olla kuuma ja paha olla sylissä koko ajan, tytöt lykkäs vauvan vaunuun ja peiton päälle ja lähtivät lykkimään...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sukulaisen/siskon vauva? Ovatko lastenvahteina ja jututtanut vähän. Aika epäilyttävää mun mielestä jos noin nuoret ulkoiluttavat lähes vastasyntynyttä.

Vierailija
2/3 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taivaan isä lapsistaan huolehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri voisi toimia juuri noin. Ja hänellä tuon ikäise lapset plus vielä kaksi muuta (ei lestoja).