Puuttuuko minulta joku naiseuden elementti?
Minulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta. Meillä on yksi lapsi, joka hankittiin koska se tuntui " kuuluvan asiaan." Toki rakastan häntä mielettömästi. Mutta toista lasta en erityisemmin halua.
Kommentit (5)
Mut en taas tykkää laittaa itseäni, inhoan naistenlehtiä, en välitä sisustamisesta jne.
vauvakuumetta. Lapsiin suostuin 10 vuoden yhdessäolon jälkeen sen vuoksi, että mies niin tahtoi isäksi. Mutta jos minulla olisi ollut mies, joka ei olisi halunnut lapsia, niin se olisi ollut minulle ok.
Mutta minäpä tykkään laittaa itseäni. Pidän kaikeasta esteettisestä, niin itsessäni kuin kodissani.
Mutta shoppailua inhoa. Tämä on vakava ristiriita esteettisyyden kanssa.
vauvakuume tekee kenestäkään sen enempää naista kuin vauvakuumeettomastakaan.
Ei kun vakavasti, eihän naiseus ole yhtä kuin äitiys. Äitinä on kivaa ja mulla kyllä oli ja on vauvakuumetta säännöllisen epäsäännöllisesti :-) Kuitenkaan en siksi koe itseäni yhtään enempää naiseksi.