Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuttuuko minulta joku naiseuden elementti?

Vierailija
02.06.2007 |

Minulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta. Meillä on yksi lapsi, joka hankittiin koska se tuntui " kuuluvan asiaan." Toki rakastan häntä mielettömästi. Mutta toista lasta en erityisemmin halua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun vakavasti, eihän naiseus ole yhtä kuin äitiys. Äitinä on kivaa ja mulla kyllä oli ja on vauvakuumetta säännöllisen epäsäännöllisesti :-) Kuitenkaan en siksi koe itseäni yhtään enempää naiseksi.

Vierailija
2/5 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa :(



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en taas tykkää laittaa itseäni, inhoan naistenlehtiä, en välitä sisustamisesta jne.

Vierailija
4/5 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuumetta. Lapsiin suostuin 10 vuoden yhdessäolon jälkeen sen vuoksi, että mies niin tahtoi isäksi. Mutta jos minulla olisi ollut mies, joka ei olisi halunnut lapsia, niin se olisi ollut minulle ok.



Mutta minäpä tykkään laittaa itseäni. Pidän kaikeasta esteettisestä, niin itsessäni kuin kodissani.

Mutta shoppailua inhoa. Tämä on vakava ristiriita esteettisyyden kanssa.

Vierailija
5/5 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuume tekee kenestäkään sen enempää naista kuin vauvakuumeettomastakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme