Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukkakeppimiehet ja lihaisat naiset

Vierailija
29.08.2016 |

Miksi nykyisin näkee niin usein pariskuntia tai perheitä, joissa nainen on erittäin tuhdissa kunnossa ja mies taas normaalivartaloinen tai jopa laiha?
Miltä se oikein tuntuu olla hyvin ylipainoisen kanssa suhteessa? Eikö kiinnostuksenkohteet ole aika erilaisia jos kropatkin ovat?
Ihan vain mv-kysymys tässä näin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Kiinnostuksenkohteet riippuu kropasta? Laiha ja lihava ei voi tykätä samanlaisista leffoista, mökkeilystä, matkustamisesta, kerrostaloasumisesta, musiikista...?

Vierailija
2/11 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se hyvältä tunnu. Olen normaalipainoinen mies ja se taso mihin yllän on lihava nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kukkakeppimies mikään haluttu ole naisten keskuudessa. Tuo kombinaatio sopii oikein hyvin toisilleen. Kiva, että ovat löytäneet rakkauden.

Vierailija
4/11 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lle aloituksen kaltaiset kysymykset ovat sitä syvää elämänsisältöä.

Vierailija
5/11 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ottaa omakseen se lihapulla jos ei kuitenkaan loppupeleissä miellytä? Omakin pari on pulleassa kunnossa, lupasi laihduttaa ja treenata tavatessa, siitä on nyt yli 10 v. Vai lihooko nainen vasta suhteessa? 

Vierailija
6/11 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ehkä laiha tykkää muhkummasta. Enemmän ihmettelen niitä missä superkomea mies ja ruma nainen. Sellainen hiiri jolla esimerkiksi yläpurenta, harmaa tukka, tuulitakki.. Miehenä kuuma tumma hottis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kaikki kysymykset ovat sitä syvää sisältöä elämässä. Varsinkin keskustelupalstoilla ap on havainnut nämä sisällöt toimiviksi... Ja ap tietää, että joitakin nämä sisällöt ärsyttävät, mutta silti pitää lukea ja tavata suurennuslasin kanssa ja vetäistä käpy pihkoineen kurkkuunsa. Ap:tä ei kiinnosta halveerausyritykset. 

Vierailija
8/11 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kukkakeppimies mikään haluttu ole naisten keskuudessa. Tuo kombinaatio sopii oikein hyvin toisilleen. Kiva, että ovat löytäneet rakkauden.

No ei nyt varsinaisesti haluttu, koska ainut haluttu on vähärasvainen ja sopivasti lihaksikas. Kukkakeppi on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin läski ja monille naisille parempi kuin edes hieman ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ulkomuodosta huolimatta sovimme hyvin yhteen.

Vierailija
10/11 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kukkakeppimies mikään haluttu ole naisten keskuudessa. Tuo kombinaatio sopii oikein hyvin toisilleen. Kiva, että ovat löytäneet rakkauden.

Mulle kelpaa "kukkakeppi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen saa seurustella just sen ihmisen kanssa, jonka kanssa päättää seurustella. Kaikki eivät ole niin pinnallisia, että pulleus tai kukkakeppiys olisi jotenkin turn off. Monella painaa kumppanin valinnassa ihan muut asiat. Ja kaikkien ihmisten kauneusihanteet eivät ole samanlaisia. Toiset miehet esim. pitävät vähän muodokkaammista naisista. Minulla on tullut vastaan elämässä niin langanlaihoja kuin ylipainoisiakin miehiä, jotka ovat mielestäni olleet tosi hot. Sitten taas sellainen perustavispissisten kuolaama mallipoju ei sytytä yhtään.

Summa summarum: ihmiset ovat erilaisia, eikä kaikkien kauneusihannekaan ole samanlainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi