Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies ehdottaa että siirrytään viestittämään ricochet-im-pikaviestimellä

Vierailija
29.08.2016 |

Se on siis ohjelma joka viestittää täysin salatusti ja anonyymisti. Lisäksi näyttäisi olevan varsin minimalistinen Skypeen verrattuna. Kuuluuko tästä vetää jotain johtopäätöksiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei telegram?

Vierailija
2/5 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies arvostaa yksityisyyttä. Mitä johtopäätöksiä aattelit tästä vetää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies arvostaa yksityisyyttä. Mitä johtopäätöksiä aattelit tästä vetää?

No esimerkiksi sen että miehellä todellakin on jotain salattavaa?

Vierailija
4/5 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu, peruskauraa. 

Vierailija
5/5 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, 100% varmasti varattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi