Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ei uskalla mennä ulos, koska pelkää pokemoneja

Vierailija
15.08.2016 |

Se on saanut päähänsä että joka puolella on jotain näkymättömiä hirviöitä jotka näkee vain kännykän avulla ja se ei uskalla mennä ulos koska se pelkää että siellä on niitä hirviöitä jotka vaanii.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt annat lapselle rajusti risua ja käsket lopettamaan tuollaiset harhaiset haihattelut!

Vierailija
2/7 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi raukkaa :DDDDDDDDDDDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä hullulta, että nykyään saa alaikäiselle pakata reppu täyteen palloja että sen uskaltaa päästää koulumatkalle. Eikö noiden maahantuloa voisi jotenkin rajoittaa, kun ne ei tänne meidän maahan kuulu?

Vierailija
4/7 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltakävelyllä nähtyä: Isä ja pikkupoika kurvasivat Volvolla hakemaan pokemoneja. Eivät uskaltaneet tulla autosta ulos 👀

Vierailija
5/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selität nyt lapselles,ettäse on vaan peli,oikeasti.Ettei siellä maastossa mitään ole,ja eiväthän ne hahmoinakaan ole pelottavia.Ei ainakaan tuo Pikatshu.Mulla on oikeasti sellainen,punertavavalkoinen,tykkää nukkua parvekkeella pehmeässä tuolissa,tykkää kaikesta hyvästä kuten kermasta,kinkkumakkarasta,jäätelöstä jne.Ja sillä on ihana ääni,miu miu miu.

Sano oikeasti nyt lapselle,että ei ole mitään pelättävää.Pienen mielessä voi kasvaa vaikka mitä mörköjä.

Vierailija
6/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemonit raiskasivat puukolla uhkaamalla naisen Nuuksiossa viikonloppuna, joten ei se pelko turhaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Pokemon -nuorukaiset🔇

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi