Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosto?

Vierailija
15.08.2016 |

Minulta kysyttiin tänään, että pelkäänkö erään ihmisen kostavan. En pelkää.

Jäin miettimään, että miten minulle voisi kostaa.

Paskaa voi puhua. Kukaan ei usko. Ja jos joku uskoo, se on sitten hänen häpeänsä.
Käsiksi ei voi käydä. Ei pääse niin lähelle. Minulla on nopeat jalat.
Muutahan en sitten keksikään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa sun postilaatikkoon et "Kirsi on tyhmä!"

Vierailija
2/6 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkamurhaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pahoinpitelemässä jonkun läheisesi? Turmelee autosi tai jotain muuta omaisuuttasi?

Vierailija
4/6 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaa sun postilaatikkoon et "Kirsi on tyhmä!"

Tai se kaikkein pahin: "Kirsi on wt!"

Vierailija
5/6 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo mikrogramma poloniumia voi viedä hengen. Pidä huolta, että kukaan ulkopuolinen ei pääse käsiksi ruokaasi, juomaasi, hammastahnaasi, huulipunaasi...

Vierailija
6/6 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaa sun postilaatikkoon et "Kirsi on tyhmä!"

Tai se kaikkein pahin: "Kirsi on wt!"

Siis kauheaa! :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän