Lue keskustelun säännöt.
Norja pitää Suomea veljeskansanaan! Ruotsi suhtautuu Suomeen kuin alamaiseen.
27.07.2016 |
"Huippu olisi hieno lahja veljeskansalle"
http://yle.fi/uutiset/nrk_haltin_lahjoittaminen_suomelle_norjan_paamini…
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No ei kyllä todellakaan olla mitään veljeskansoja. Kyllä Norja, Ruotsi ja Tanska kuuluvat samaan nippuun. Suomi on yksinäinen mongolikansa Euroopan syrjällä.