Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tästä Viidestoista yö- coverista? Voi apua, kuinka noloa...

Vierailija
27.07.2016 |

http://areena.yle.fi/1-3527146
Varsinkin tuo video on todella nolo :D Ja siis nuo Janna ja Vilma Alina. Tsiisus mitä "eläytymistä" D:

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Täysin tarpeeton julkaisu, huonoakin huonompi.

Vierailija
2/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannan honotus riipii korvaa, samoin se typerä ja täysin turha puheosuus. Miksi niitäkin pitää tunkea joka paikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. No asiat vois olla huonommikin.. kehitysvammaduo JVG ois voinut tehdä coverin tuosta.

Vierailija
4/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tehty ennenkin. Oliko se 80-luvun lopulla vai 90-luvun alussa, kun Matti Salminen lauloi kappaleen oopperalaulajan tyylillä. Täytyy sanoa, että kuulosti aika kauhealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi