Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olette tästä Viidestoista yö- coverista? Voi apua, kuinka noloa...
27.07.2016 |
http://areena.yle.fi/1-3527146
Varsinkin tuo video on todella nolo :D Ja siis nuo Janna ja Vilma Alina. Tsiisus mitä "eläytymistä" D:
Kommentit (4)
Jannan honotus riipii korvaa, samoin se typerä ja täysin turha puheosuus. Miksi niitäkin pitää tunkea joka paikkaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyi saatana. No asiat vois olla huonommikin.. kehitysvammaduo JVG ois voinut tehdä coverin tuosta.
Onhan näitä tehty ennenkin. Oliko se 80-luvun lopulla vai 90-luvun alussa, kun Matti Salminen lauloi kappaleen oopperalaulajan tyylillä. Täytyy sanoa, että kuulosti aika kauhealta.
Huhhuh. Täysin tarpeeton julkaisu, huonoakin huonompi.