Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt arvoisa AV-raati: mitä teen?

Vierailija
31.05.2007 |

Pohdin tässä, että pitäisikö minun antaa omille vakaumisilleni ja periaatteilleni periksi... Auttakaa siis!



Seurustelin erään miehen kanssa, sain hänen kanssaan myös lapsen.

Jossain vaiheessa ennen lapsen syntymää havainnoin, että hänellä on tapa, jota en voi sietää. Asia, joka on ollut täysin turn-off... jota en siis vain omalla moraalillani voi suvaita.



No, nyt olenkin pohtinut, että pitäisikö minun palata miehen kanssa takaisin yhteen. Tunteita välillämme on ollut kokoajan vaikka emme kovinkaan tiiviisti ole toisiimme yhteydessä. Syy siihen, miksi haluaisin palata hänen kanssaan yhteen on se, etten enää tunne jaksavani ihmisten kummaksuntaa sitä kohtaan, että olen yh.

Olisiko helpompi palata miehen kanssa yhteen ja sanoa, että taloudessa asuu myös mies ja meillä on PERHE?



Mitäs sanotte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kommentoida, kun ei tiedä, onko kyse nenänkaivamisesta vai lapsiin sekaantumisesta.

Vierailija
2/12 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on moraalitonta jo siitä syystä, että ovat laittomia..

En koskaan kuvitellut, että voisin edes tapailla miestä, joka käyttää huumeita, saati sitten elää sellaisen kanssa...



Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät kyllä miksi.

Vierailija
4/12 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en jaksaisi olla yksinhuoltajanakaan ja kuunnella ihmisten puheita siitä, miten yksinhuoltajilla menee huonosti, ovat säälittäviä ja... no, tiedätte kyllä ne puheet.



Ap.

Vierailija
5/12 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha juttu, mutta se, ettei mies tästä tavasta voi luopua liittonsa takia, kertoo sen, ettei hän ole luotettava perheenisä, joten unohda.

Vierailija
6/12 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten olin niin sokea, enkä sitä nähnyt, mutta kai olin niin rakastunut.



Se joka ehdotti, että hankkisin kunnollisen miehen, niin eikös uusperheitä pidetä myös melkein yhtä huonoina, kuin yksinhuoltajiakin? Ydinperhe sen olla pitää, niin ainakin tuttavapiirini hokee...



Huumeet ovat mielestäni kertakaikkisen vastenmielisiä, mutta koitan pistää asiaa taka-alalle siksi, että lapsi saisi isänsä ja perheensä.



Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmaa sinkkuäideistä. sä olet sinkkuäiti ja sillä sipuli, etkä mikään narkkarin muija.

Vierailija
8/12 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi hyvinvoinnin pitämällä narkkaririkollisen perheessä siksi, ettei ihmiset pitäisi sinua säälittävänä.



Olet kammottava äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme siis ole nyt yhdessä eikä isä ole lastaan nähnyt.

Haluaisi minun kuitenkin harkitsevan yhteenpalaamista. Monesti sitä olenkin miettinyt. Kai kuvittelen, että voisin miehen muuttaa...?



JA kammottavia ovat ne, jotka toisten perhetilanteita arvostelevat (ja sekin, miten syvälle arvostelu voi sattua...).



Ap.

Vierailija
10/12 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan, että on ollut kuivilla jo pitkään ennen kuin muutatte yhteen. Minä kannatan ydinperhettä aika pitkällekin, mutta huumeet ja väkivalta on mulla rajana. Ja niin pitäisi olla sinullakin, jos yhtään ajattelet lastasi, hän menee kaiken edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä sitä voi muuttaa, jos ei se tahdo itse itseään muuttaa!



Eri asia tosiaan toi pilvenpoltto, mutta kovempia huumeita en voisi hyväksyä. Toivottavasti et sinäkään.



Sulla on aivan väärät perustelut yhteen palaamiselle.

Vierailija
12/12 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etsi uusi kunnollinen. Ei uusperheessä ole mitään väärää nykyaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän