Lue keskustelun säännöt.
että mä oon niin onnellinen ku toi haiseva ukko istuu tos mun vieres
15.06.2007 |
jatkuvaa piereskelyä. Ja eilen oli hernekeittopäivä, ei tänään.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nyt olet saavuttanut tärkeimmän asian elämässäsi, kun olet parisuhteessa miehen kanssa!!
:DDD