Lue keskustelun säännöt.
digi luu digi lei
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
^ Mitä tuo gyllene skor on savoks
Pököstit sömplikkäät.
Ah mikä ihana flashback 80-luvulle, muistan kuinka pikkulikkana jammailin ihan onnessani Diggiloon tahtiin :D Hauska rallihan tuo on edelleen, koreografiassa paljon vaikutteita Jackson 5:n tanssikuvioista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
^ Mitä tuo gyllene skor on savoks
Kullitetut pläägät.
Alla tittar på mej, när ja går i mina gyllene skooooor!