Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Raskaus ja keskenmenot
Vauva1990
14.07.2016 |
Olen synnyttänyt 4 kertaa. Nyt olen saanut toukukuussa keskenmenon ja siitä 2 viikkoa plussasin ja vuosin verta kaksi päivää runsaasti ilman kipuja 2 viikkoa plussaamisen jälkeen. Testit näyttää negatiivista, myös verestä otettu on alle 5. Silti on vielä kauhean paljon raskausoireita. Ja itse aavistan kun olen raskaana koska olen jo monta kertaa ollut. Onko kellään kokemuksia tällaisesta? Onko kukaan ollut silti raskaana vaikka testit ovat muuttuneet negatiivisiksi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa