Join äsken litran 2pv vanhaa maitoa!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Se päivämäärä on "parasta ennen". Jos tulee nesteenä purkista pihalle, niin sitä voi kyllä juoda.
Ja jos ei tuu niin sitten sitä voi syödä.
Ihan tavallista. Se on tosiaan parasta ennen päivämäärä, ei viimeinen käyttöpäivämäärä. Jos haju on ok, eikä ole kokkareista, niin juotavaa se on.
Sen sijaan lihatuotteiden viimeistä käyttöpäivämäärää noudatan itse ainakin tarkasti ja pyrin ostamaan mahdollisimman tuoretta. Varsinkin jauhelihasta saan todella herkästi vatsanväänteitä, jos se ei ole aivan tuoretta.
Niin ja kaks päivää vanha maitohan on siis kaksi päivää sitten lypsettyä maitoa.
Terveisin neiti näsäviisas
2 päivää yli parasta ennen -päivän ei tunnu kyllä tosiaan missään. Jos ei sitten ole ollut viikkoa auki.
Ahaa. Se päivämäärä on "parasta ennen". Jos tulee nesteenä purkista pihalle, niin sitä voi kyllä juoda.