Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millaisia ruokia teette useammalle aterialle kerrallaan
Kommentit (4)
Mitä tarkoitat? Siis,että mitä lämmitetään ja syödään useampana päivänä vai?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No ainakin lasagnessa ja lihaperunasoselaatikossa tähtään siihen että toisenkin aterian saisi. Ja pottuja ja riisiäkin keittelen yleensä kattilan täydeltä, niitä on kiva paistaa toisena päivänä.
Soppaa, laatikoita, kiusauksia, uunilihaa/paistia (vaikka pakastan silppuna munakasta varten).
Alue: Aihe vapaa
Keittoja, jauhelihakastiketta, lihapullia, lasagnea, lihapataa, laatikkoruokia esim. kaalilaatikko, janssoninkiusaus...