Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä eroon panosuhteesta?

Vierailija
14.06.2016 |

Olen nyt puoli vuotta tapaillut naispuolista ystävääni seksin merkeissä. Olimme siis aiemminkin kavereita ja jotenkin vain yhden baari-illan jälkeen päädyimme sänkyyn. Siitä se sitten lähti.

Olin jo aiemmin hieman ihastunut häneen, mutta pari kuukautta sitten tunnustin että olen rakastunut häneen ja että tämä tilanne sattuu minuun. Hän kuunteli, muttei sanonut paljoakaan. Yritin pitää etäisyyttä, mutta jotenkin tilanne meni parin viikon jälkeen taas siihen, että panemme viikottain.

En tiedä miten saisin hänet ymmärtämään että tämä ei ole hyvä suhde. Itse en pysty pysymään erossa hänestä vaikka haluaisin.

M26

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pane toista naista. kerro se naiselle.

Vierailija
2/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on pakko vaan puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naiselle ei ole tunteita sinua kohtaan, niin teet kiusaa itsellesi. Parempi vaan riuhtaista itsensä irti eli et enää ota yhteyttä etkä vastaa viesteihin etkä menen panemaan. Kerroit jo hänelle tunteistasi joten se riittää syyksi ottaa etäisyyttä.

Vierailija
4/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sun juttua. Olet oikeasti nainen, eikö niin?

Vierailija
5/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaan hyväksikäyttää sua. Pysy siitä kaukana. Ystävältä tuo ei ainakaan kuulosta.

Vierailija
6/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sun juttua. Olet oikeasti nainen, eikö niin?

No jos sä olet niin päättänyt että miehet ei rakastu tai että miehiä tällainen tilanne ei satuta, niin sitten se varmaan on niin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos naiselle ei ole tunteita sinua kohtaan, niin teet kiusaa itsellesi. Parempi vaan riuhtaista itsensä irti eli et enää ota yhteyttä etkä vastaa viesteihin etkä menen panemaan. Kerroit jo hänelle tunteistasi joten se riittää syyksi ottaa etäisyyttä.

Joo ja nainen kiusaa ap:tä. Hän on nyt kiintynyt naiseen joka ei välitä hänen tunteistaan ja yrittää selvästi vain käyttää niitä hyväkseen.

Vierailija
8/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sun juttua. Olet oikeasti nainen, eikö niin?

Olet oikeasti seksisti, eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos naiselle ei ole tunteita sinua kohtaan, niin teet kiusaa itsellesi. Parempi vaan riuhtaista itsensä irti eli et enää ota yhteyttä etkä vastaa viesteihin etkä menen panemaan. Kerroit jo hänelle tunteistasi joten se riittää syyksi ottaa etäisyyttä.

Joo ja nainen kiusaa ap:tä. Hän on nyt kiintynyt naiseen joka ei välitä hänen tunteistaan ja yrittää selvästi vain käyttää niitä hyväkseen.

Niinpä. Jos haluaa seksiseuraa niin miksei mene baarista hakemaan? Onko pakko käyttää hyväksi toisia?

Vierailija
10/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauhean viisasta kohdella naista, josta on tosissaan kiinnostunut, pelkkänä panona alusta asti ja puoli vuotta. Joko jatkat panemista tai et, siinä on vaihtoehtosi.

Vierailija
12/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko sun juttua. Olet oikeasti nainen, eikö niin?

No jos sä olet niin päättänyt että miehet ei rakastu tai että miehiä tällainen tilanne ei satuta, niin sitten se varmaan on niin.

Ap

Kuka niin on väittänyt? Kirjoitustyylikin paljastaa että av-mammahan se siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko sun juttua. Olet oikeasti nainen, eikö niin?

No jos sä olet niin päättänyt että miehet ei rakastu tai että miehiä tällainen tilanne ei satuta, niin sitten se varmaan on niin.

Ap

Kuka niin on väittänyt? Kirjoitustyylikin paljastaa että av-mammahan se siellä.

Jos se siltä TUNTUU niin eihän sille mitään voi. Mutta se on silti vain sun mielipiteesi.

Vierailija
14/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kauhean viisasta kohdella naista, josta on tosissaan kiinnostunut, pelkkänä panona alusta asti ja puoli vuotta. Joko jatkat panemista tai et, siinä on vaihtoehtosi.

Enhän mä ole pelkkä panona kohdellutkaan. Ystäviä me on oltu koko tää aika, mutta en heti uskaltanut kertoa olevani kiinnostunut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää tuohon roikkumaan. Rikot vain itsesi. Kokemusta on...

Vierailija
16/23 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse luulet? Onko tuo nainen ystävyytesi, saati rakkautesi arvoinen? Pitäisikö sinun ottaa hänet pois jalustalta?

Vierailija
17/23 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, älä vaan tuhlaa vuosia sen odotteluun, että tilanne paranee!

Vierailija
18/23 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus puhuu täälläkin. Kannattaa irrottautua tosta tilanteesta kokonaan pikimmiten. Tulee vain vaikeammaksi mitä kauemmin sitä jatkaa. Itse olen nyt ollut erossa tuollaisesta "suhteesta" nelisen kuukautta ja retkahtaisin saman tien jos olisi tilaisuus.

Vierailija
19/23 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdoton mies on kauhistus

Vierailija
20/23 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahdoton mies on kauhistus

Sanoo neiti täydellinen?