Miten päästä eroon panosuhteesta?
Olen nyt puoli vuotta tapaillut naispuolista ystävääni seksin merkeissä. Olimme siis aiemminkin kavereita ja jotenkin vain yhden baari-illan jälkeen päädyimme sänkyyn. Siitä se sitten lähti.
Olin jo aiemmin hieman ihastunut häneen, mutta pari kuukautta sitten tunnustin että olen rakastunut häneen ja että tämä tilanne sattuu minuun. Hän kuunteli, muttei sanonut paljoakaan. Yritin pitää etäisyyttä, mutta jotenkin tilanne meni parin viikon jälkeen taas siihen, että panemme viikottain.
En tiedä miten saisin hänet ymmärtämään että tämä ei ole hyvä suhde. Itse en pysty pysymään erossa hänestä vaikka haluaisin.
M26
Kommentit (23)
jos naiselle ei ole tunteita sinua kohtaan, niin teet kiusaa itsellesi. Parempi vaan riuhtaista itsensä irti eli et enää ota yhteyttä etkä vastaa viesteihin etkä menen panemaan. Kerroit jo hänelle tunteistasi joten se riittää syyksi ottaa etäisyyttä.
Nainen vaan hyväksikäyttää sua. Pysy siitä kaukana. Ystävältä tuo ei ainakaan kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
En usko sun juttua. Olet oikeasti nainen, eikö niin?
No jos sä olet niin päättänyt että miehet ei rakastu tai että miehiä tällainen tilanne ei satuta, niin sitten se varmaan on niin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
jos naiselle ei ole tunteita sinua kohtaan, niin teet kiusaa itsellesi. Parempi vaan riuhtaista itsensä irti eli et enää ota yhteyttä etkä vastaa viesteihin etkä menen panemaan. Kerroit jo hänelle tunteistasi joten se riittää syyksi ottaa etäisyyttä.
Joo ja nainen kiusaa ap:tä. Hän on nyt kiintynyt naiseen joka ei välitä hänen tunteistaan ja yrittää selvästi vain käyttää niitä hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
En usko sun juttua. Olet oikeasti nainen, eikö niin?
Olet oikeasti seksisti, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos naiselle ei ole tunteita sinua kohtaan, niin teet kiusaa itsellesi. Parempi vaan riuhtaista itsensä irti eli et enää ota yhteyttä etkä vastaa viesteihin etkä menen panemaan. Kerroit jo hänelle tunteistasi joten se riittää syyksi ottaa etäisyyttä.
Joo ja nainen kiusaa ap:tä. Hän on nyt kiintynyt naiseen joka ei välitä hänen tunteistaan ja yrittää selvästi vain käyttää niitä hyväkseen.
Niinpä. Jos haluaa seksiseuraa niin miksei mene baarista hakemaan? Onko pakko käyttää hyväksi toisia?
Ei ole kauhean viisasta kohdella naista, josta on tosissaan kiinnostunut, pelkkänä panona alusta asti ja puoli vuotta. Joko jatkat panemista tai et, siinä on vaihtoehtosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sun juttua. Olet oikeasti nainen, eikö niin?
No jos sä olet niin päättänyt että miehet ei rakastu tai että miehiä tällainen tilanne ei satuta, niin sitten se varmaan on niin.
Ap
Kuka niin on väittänyt? Kirjoitustyylikin paljastaa että av-mammahan se siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sun juttua. Olet oikeasti nainen, eikö niin?
No jos sä olet niin päättänyt että miehet ei rakastu tai että miehiä tällainen tilanne ei satuta, niin sitten se varmaan on niin.
ApKuka niin on väittänyt? Kirjoitustyylikin paljastaa että av-mammahan se siellä.
Jos se siltä TUNTUU niin eihän sille mitään voi. Mutta se on silti vain sun mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauhean viisasta kohdella naista, josta on tosissaan kiinnostunut, pelkkänä panona alusta asti ja puoli vuotta. Joko jatkat panemista tai et, siinä on vaihtoehtosi.
Enhän mä ole pelkkä panona kohdellutkaan. Ystäviä me on oltu koko tää aika, mutta en heti uskaltanut kertoa olevani kiinnostunut.
Ap
Mitä itse luulet? Onko tuo nainen ystävyytesi, saati rakkautesi arvoinen? Pitäisikö sinun ottaa hänet pois jalustalta?
Kokemus puhuu täälläkin. Kannattaa irrottautua tosta tilanteesta kokonaan pikimmiten. Tulee vain vaikeammaksi mitä kauemmin sitä jatkaa. Itse olen nyt ollut erossa tuollaisesta "suhteesta" nelisen kuukautta ja retkahtaisin saman tien jos olisi tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tahdoton mies on kauhistus
Sanoo neiti täydellinen?
pane toista naista. kerro se naiselle.