Vierailija
  • ylös 4
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Itse leikkasin kortin kulmaan loven, niin RFID -antennikela katkesi ja lakkasi toimimasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vituttaa koko lähimaksusysteemi. Kiva jos kortti varastetaan, noita lähimaksuja voi tehdä useamman ennen kuin tarvitsee pin-koodia näpytellä. Ja minulle se 25 euroakin on jo iso raha.

Vierailija

Pankista mulle vinkattiin, että jos laittaa pankkikortin lompakossa pieneen muovikoteloon, niin ei onnistu enää tuolla tavalla rahan vieminen. Ja lisäksi pankkivirkailija sanoi, että on sekin riski, että jossakin ruuhkassa joutuu pin-koodia näpyttelemään. Niitä koodin kyttääjiä saattaa hyvinkin ruuhkassa olla. Ja sitten lähtee jo isompi raha, jos saavat myös kortin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on secrid lompakko. Ei tarvi huolehtia.

Ne lompakot ei aina auta. Ton takia en aio hankkia sellaista lähimaksukorttia, koska noita vastaavia huijarien laitteita on ollut liikkeellä jo kauan aikaa. Ihan turha ominaisuus, kun ei siihen pinkoodinkaan näpyttelyyn mene sen enempää aikaa. Nykyään joutuu muutenkin oleen varpaillaan nettimaksujen, korttitietojen luovutuksen, skimmauslaitteiden yms.kanssa ja joutuu lähes päivittäin seuraamaan, ettei mitään ylimääräistä ole kadonnut tililtä. En jaksa yhtään ylimääräistä murhetta ja alkaa erikseen ostelemaan suojakoteloita vain yhtä turhaa maksuominaisuutta varten.

Nimim. Ei mikää mummo, vaan 23v nainen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.