Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 23v sinä oli viisaampi verrattuna 15v sinuun?

Vierailija
11.06.2016 |

Kokemuksia kehiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ihan kaikin mahdollisin tavoin. Vaikea tässä sen kummemmin on alkaa erittelemään.

Vierailija
2/9 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri muuta eroo, kun että maksoin laskut itse ja olin hankkinut koiran. Yhtä kakara 14-24 veenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v oli viisaampi. Hyvä koulussa, tunnollinen ja optimistinen tulevaisuuden suhteen. 23v huonossa työssä, huonossa parisuhteessa, masentunut.

Vierailija
4/9 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 25v on viisaampi verrattuna 5v sinuun?

Noooh... 

Tosi hassu kysymys, kun 15-vuotias on vielä biologisesti/neurologisesti lapsi, ei vain nuorempi ja kokemattomampi versio ihmisestä...

Vierailija
5/9 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana en vielä ymmärtänyt, että olisi siihen kouluun kannattanut panostaa. 23 vuotiaana kadutti ja kaduttaa yhä. Ja 15 vuotiaana itsesuojeluvaistoa ei juurikaan ollut.

Vierailija
6/9 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v ymmärsin, että kiltti poika ei pillua saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana Katselin elokuvia päivät pitkät kotona. Enkä kuljeskellut oikeastaan muualla kuin koulussa ja kalassa kävin. 23 vuotiaana Olin töissä ja laihdutin vuodessa 57 kiloa. Kävelin ja en syöny paljoa. Silloin tällöin Katsoin jonkun leffan ja chättäilin yö myöhään metsästäen naisia. No en metsästänyt, hain vaan juttuseuraa ihmisistä.

Vierailija
8/9 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23v ymmärsin, että kiltti poika ei pillua saa

Niin sama juttu Mulla luulin ettei kukaan nainen huoli minua. Poikuus meni 25 vuotiaana. Nykyisen Naiseni löysin parin vuoden päästä tosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana olin varma, että minusta tulee jotain. Nyt olen käynyt läpi vakavan masennuksen, abortin, raiskauksen, häädön, muutaman käynnin alkoholiklinikalla.. Ja ikää 25. Jos voisin sanoa sille tytölle jotain, se olisi: "Pidä itsestäsi kiinni!"

Rakastin elämää tuolloin. Nyt olen pääsemässä takaisin kiinni elämänsyrjään. On löytynyt hyvä mies ja kouluunkin on haettu. Olisinpa tehnyt hyviä asioita jo aiemmin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan